Pienryhmävalmennus

Alkuvuoden 2022 upea kattaus pienryhmävalmennuksia on täällä! Pienryhmässä pääset varmaan vauhtiin 6-12 hengen porukalla oman valmentajanne johdolla.


Pienryhmävalmennuksessa saat henkilökohtaisia ohjeita ja neuvoja ryhmän tavoitteiden mukaisesti tukemaan omaa liikkumistasi, ruokavaliotasi, kehonhuoltoasi ja hyvinvointiasi. Jokainen ryhmä on erilainen ja muokkautuu aina osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan.

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet! Ryhmässä harjoittelu on myös yksilövalmennusta edullisempaa, alk. 59 €/kk. Alkavien ryhmien aikataulut näet alta ja kaikkien ryhmien kuvaukset löydät sivun alaosasta.

Muistathan, että maksuksi käy myös liikuntarahat: Smartum, Tyky, ePassi ja Eazybreak!


Keväällä 2022 alkavat ryhmät

Ilmoittaudu alta tai verkkokaupassa!


Kaikki pienryhmät

Katso tarkemmat aikataulut ja ryhmien kuvaukset alta. Enimmäkseen ryhmät starttaavat syksyisin elo-syyskuussa, vuoden alussa tammi-helmikuussa sekä ennen kesää huhti-toukokuussa, mutta myös muina aikoina kannattaa olla kuulolla! Ajankohtaiset ryhmät näkyy yläpuolella olevalla listalla!


Kuntosali (1kk)

Lue lisää

Kuntosalin starttikurssi sopii aloittelevalle kuntoilijalle, jolle kuntosali on uusi juttu tai edellisestä kerrasta on aikaa. Neljän tapaamisen pikakurssilla tutustumme kuntosalin laitteisiin, perusvälineisiin, toistomääriin, painoihin sekä oman kuntoilun rytmittämiseen.


Ryhtiä paremmaksi ​​​​​​​(2 kk)

Lue lisää

Istumatyö? Eteenpäin kääntyneet olkapäät? Lantio mutkalla ja alaselkä notkolla? Niska työntyy eteen ja kipuilee? Vai kiinnostaako oma ryhti ja sen ylläpito vaivoja ennaltaehkäisevästi? Olet etsimäni nainen!


Kehonmuokkaus ​​​​​​​(3 kk)

Lue lisää

Jos tavoitteesi on pudottaa painoa tai kiinteytyä, tämä ryhmä on juuri sinua varten. Valmennuksen opeilla ymmärrät, miten helppoa painonpudotus on, kun sinulla on siihen oikeat avaimet. Ymmärrät myös millaiset ohjelmat ja ruokavaliot tulee olla, jos tavoitteena on kiinteytyä. Tässä valmennuksessa laitetaan rasva palamaan!


Body&Mind (2-3kk)

Lue lisää

Ryhmän keskiössä on oman kehorauhan edistäminen. Opit turvallisessa ja lempeässä ympäristössä pysähtymään, kuuntelemaan itseäsi sekä kehosi tarpeita sekä askel askeleelta hyväksymään kehosi, hellimään ja rakastamaan sitä kaikkine kuhmuineen ja kolhuineen. Lempeys, armollisuus ja hyväksyntä kulkevat käsikkäin läpi ryhmän.


Voimaa toimintakykyyn 60+ (4 kk)

Lue lisää

Ryhmä on tarkoitettu yli 60-vuotiaille naisille, joilla ei ole säännöllistä liikuntaharrastusta tai joiden liikuntaharrastukset ovat esimerkiksi koronan vuoksi jääneet. Ryhmän tavoitteena on kehittää tuki- ja liikuntaelimistön toimintakykyä sekä hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa unohtamatta virkistystä sekä uusien tuttavuuksien solmimista.


Kilot pois (3 kk)

Lue lisää

Oletko kyllästynyt siihen, että painonpudotus on ollut hetkellistä tai et saa itseäsi aloittamaan? Tiedostat kuitenkin, että terveyden kannalta sinun olisi tärkeä liikkua sekä syödä terveellisemmin. Tämä valmennus ei ole laihdutuskuuri vaan rakennamme pysyvää kivijalkaa liikkumiselle ja terveellisemmille elintavoille.​​​​​​​


Kuntosalicircuit (4 kk)

Lue lisää

Kuntosalicircuit on kuntosalilla tapahtuva fysioterapeutin ohjaama tehokas kiertoharjoittelutreeni. Ryhmän tavoitteena on kehittää nousujohteisesti peruskestävyyttä, lihaskuntoa sekä liikkuvuutta kuntosalivälineitä hyödyntäen.


Kehonhuoltoa kiireisille (1 kk)

Lue lisää

Unohtuuko kehonhuolto? Liikutko mielelläsi, mutta useinmiten täysillä ja tehokkaasti? Kaipaatko pysähdystä oman kehon äärelle ja työkaluja kehonhuoltoon myös kiireisen arjen keskellä? Kokeilemme ja opettelemme useita kehonhuollon menetelmiä, joista löydät sinulle sopivimmat!


Painonnostotekniikat (1kk)

Lue lisää

Oikea tekniikka on vielä tärkeämpi osa painonnostoharjoittelua kuin voima! Kurssille voit osallistua vasta-alkajana taikka jo kokoneempana liftaajana. Neljän tapaamisen tiiviillä kurssilla opettelemme maastavedon, rinnallevedon, kyykyn sekä penkkipunnerruksen oikeat tekniikat ja variaatiot.


Kehonhallinta ja liikkuvuus (2kk)

Lue lisää

Onko sinun vaikea hahmottaa, miten kannatella omaa kehoasi kuntosaliliikkeissä tai vaikkapa jumppatunnilla? Hahmotatko, missä liikkeiden tulee tuntua ja miten aktivoida eri lihakset? Onko unelmasi tehdä kuperkeikka tai seisoa päälläsi? Nyt on mahdollisuus kokeilla, mihin kehosi taipuu ja treenata unelmiesi toimiva keho!


Crosstraining -pienryhmä (1kk)

Lue lisää

Ryhmän tavoitteena on ylittää omia rajoja, kehittää voimaa ja saada arkeen uudenlaista energiaa. Harjoitukset on monipuolisesti niin oman kehon painolla kuin lisäpainojakin käyttäen. Harjoittelu kehittää kestävyyttä, voimaa ja kehonhallintaa.

Ryhmä on käynnissä.