E-lasku on vaivattomin tapa maksaa laskuja
Suosittelemme tekemään e-laskuvaltuutuksen verkkopankissasi. Se on ehdottomasti vaivattomin ja turvallisin tapa maksaa laskuja. Jos e-laskuvaltuutuksen teko on sinulle vierasta, katso helpot ohjeet tästä.
Tarvitset vain omat verkkopankkitunnukset sekä Unelmasalin asiakasnumeron. Löydät sen sopimuksestasi. Voit myös pyytää asiakasnumeron asiakaspalvelustamme sähköpostitse asiakaspalvelu@unelmasali.fi tai puhelimitse numerosta 0452655645 (ma-to 15-19, ti ja pe 9-12).
- Kirjaudu verkkopankkiisi selaimen kautta, älä mobiilisovelluksella.
- Etsi palvelusta e-laskut. Se löytyy yleensä Maksut-otsikon alta. Jokainen verkkopankki on erilainen, joten emme voi varmuudella tietää mihin e-laskut on sijoitettu.
- Sivustolla on hakukenttä. Kirjoita siihen Unelmasali, jolloin löydät oikean laskuttajan.
- Valise tilaa e-lasku
- Kirjaa asiakasnumerosi Tunnistuskenttään
- Tilaa e-lasku
Tehtyäsi e-laskuvaltuutuksen, saattaa kulua kolme pankkipäivää ennen kuin se näkyy tiedoissamme. Jos lasku ehtii lähteä meiltä ennen kuin e-lasku on aktivoitunut, tulee se edelleen sähköpostiisi. Lasku ei voi tulla sekä e-laskuna että sähköpostitse.
Jos haluat, että laskusi ojautuvat toiselle tilille, sinun tulee ensin poistaa e-laskuvaltuutus vanhalta tililtäsi. Löydät kaikki aktiiviset e-laskusi verkkopankistasi. Tämän jälkeen odota mielellään ainakin kolme pankkipäivää, ja tee e-laskuvaltuutus uudelle tilillesi.
Varmista, että olet syöttänyt oikean asiakasnumeron ja sinulla on valittuna oikea yritys, eli Unelmasali.
Jos nämä asiat ovat kunnossa, käänny oman pankkisi puoleen. Pankissasi saattaa olla jokin hetkellinen ongelma. Emme valitettavasti voi auttaa henkilökohtaisissa pankkiasioissa.
Jos sinulla ei ole voimassaolevaa e-laskuvaltuutusta, laskusi tulevat automaattisesti sähköpostiisi. Joskus ne saattavat mennä roskapostiin, joten tarkistathan myös roskapostikansion.