Tiedote 14.9.2021

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto päätti kokouksessaan 8.9.2021, että alueen kokoontumisrajoitukset päättyivät 9.9.2021.

Aluehallintovirasto katsoi, että kokoontumisrajoitusten jatkaminen ei enää ollut välttämätöntä, sillä alueen terveydenhuollon kantokyky ei ole vaarassa, ja tartuntaketjut ovat pääosin jäljitettävissä.

Tällä hetkellä millään alueella ei myöskään ole voimassa aluehallintoviraston asettamia turvaväli- tai sulkemispäätöksiä.

Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri on edelleen epidemian leviämisvaiheessa, mutta sairaanhoitopiirin arvion mukaan alueen tilanne on mennyt parempaan suuntaan ja rokotukset ovat edenneet.​​​​​​​

Unelmasalilla toiminta jatkuu ennallaan

Meillä Unelmasalilla siisteydestä huolehditaan aina tarkasti. Myös viruksia ja bakteereja tappava nanopinnoite on edelleen voimissaan. Ryhmäliikunnan osallistujakapasiteetit olemme varmuuden vuoksi pitäneet jo 1,5 vuoden ajan niin alhaalla että jokaisella osallistujalla on reilu 5 m2 tila jumpata.

Vaikka turvavälejä ei AVI enää vaadi, haluamme vielä hetkisen seurata tilannetta ennenkuin salien täysi kapasiteetti palautetaan. Ansa-saliin otetaan kerrallaan 32 henkeä (mikä on edelleen puolet normaalista) ja Vienoon 22 henkeä. Ilmajoogan kapasiteetti on tuttu 19, joka johtuu kankaiden määrästä.
Seuraamme nyt päivittäin kävijämääriä ja vapautamme paikkoja tunneille heti kun se meistä tuntuu tarpeelliselta.

Huomioithan nämä asiat:

• Ilmoittaudu aina tunnille joko etukäteen tai paikan päällä ja klikkaa sovelluksesta aina 'Avaa ovi/check in', vaikka tulisitkin sisään avoimesta ovesta. Seuraamme kävijämääriä niiden perusteella. Näin voimme myös helpoiten infota paikalla olevia, jos kävisi ilmi että tartunnan saanut olisi ollut keskuksessa.
  • Älä tule oireisena Unelmasalille
  • Huolehdi henkilöhygieniastasi pesemällä kädet ennen ja jälkeen kuntoilun sekä käyttämällä käsidesiä
  • Laitteita ja välineitä ei tarvitse pyyhkiä Palccoat-nanopinnoitteen vuoksi.
  • Aivasta ja yski hihaan
  • Ennenkaikkea, nauti liikunnan tuomasta hyvästä olosta! :)

​​​​​​​Kiitos yhteistyöstä!

Asiakkaamme ovat toimineet todella vastuullisesti pandemian aikana. Omasta ja ympäristön hygieniasta on huolehdittu esimerkillisesti ja olemme selvinneet näin pitkään ilman ainoatakaan altistumista tai tartuntaa! Kiitos siitä sinulle! Uskomme, että saamme pidettyä turvallisen liikuntaympäristön jatkossakin, kun jokainen tekee oman osuutensa.

Uusimman AVI:n tiedotteen voit halutessasi lukea kokonaisuudessaan täältä.